Kino Polska w Nowej Odsłonie: Nowa Oprawa Wizualna i Muzyczna już od 3 czerwca!
Kino Polska od 20 lat dostarcza widzom niezapomnianych emocji, prezentując polskie filmy i seriale. Już 3 czerwca, jedyny kanał telewizyjny poświęcony wyłącznie polskiej kinematografii, zyska nową identyfikację wizualną i muzyczną. Na antenie pojawi się także nowy cykl filmowy „Kino pokoleń”, który zabierze widzów w filmową podróż od lat 80. do współczesności.
Nowoczesna Oprawa Wizualna
Kino Polska wprowadza nową, bardziej nowoczesną oprawę wizualną, dostosowaną do aktualnych trendów. Zmiany mają na celu przyciągnięcie nowych widzów oraz mocniejsze zaakcentowanie filmowego charakteru kanału. Nowa oprawa obejmuje również odświeżony logotyp i paletę kolorystyczną inspirowaną stylem vintage. Logotyp, zachowując nazwę kanału, zyskał nowy font i sygnet przedstawiający kadr filmowy.
„Kino Pokoleń” – Cykl Filmowy
Od 9 czerwca, w każdą niedzielę, widzowie będą mogli oglądać specjalny cykl filmowy „Kino pokoleń”. Stacja zabierze widzów w podróż przez dekady polskiego kina, od lat 80. do współczesności. Wśród filmów znajdą się takie klasyki jak „Psy”, „Zabij mnie glino”, „Sztos”, „Fuks”, „Rozmowy kontrolowane” oraz nowsze produkcje jak „W lesie dziś nie zaśnie nikt”.
Nowa Oprawa Muzyczna
Nowa oprawa muzyczna kanału, skomponowana przez Szymona Wysockiego, łączy nowoczesność z dotychczasowymi motywami muzycznymi. Jest uniwersalna, lekka i pozytywna, co pozwala na dopasowanie jej do różnych gatunków filmowych i nastrojów.
Wsparcie Kampanią Reklamową
Odświeżoną oprawę audiowizualną wesprze kampania reklamowa obejmująca media internetowe, prasowe, autopromocję na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Kampania potrwa do końca czerwca.
Kino Polska – Most Pokoleń
„Wraz z wprowadzeniem nowej oprawy kanału chcemy zaintrygować zarówno naszych dotychczasowych widzów, jak i przyciągnąć uwagę nowych. Kręci nas polskie kino, dlatego chcemy zachęcić wszystkich do wyboru Kino Polska – tych młodszych, jak i starszych, przedstawicieli różnych generacji. Stacja pełni ważną rolę w budowaniu tożsamości różnych pokoleń i ich łączeniu, edukując młodszą widownię o ich korzeniach i historii, a starszym widzom przywołując lata ich młodości. W ten sposób budujemy wartość i siłę oddziaływania marki Kino Polska, której misja ma znaczenie dla kolejnych pokoleń.” – mówi Patrycja Gałązka, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.
Nową oprawę antenową można zobaczyć na kanale YouTube Telewizja Kino Polska, gdzie dostępnych jest jeszcze więcej interesujących treści związanych z kanałem.
Grupa Kino Polska
Grupa Kino Polska, będąca częścią SPI International i należąca do Grupy CANAL+, to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce. Zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, VOD, serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Grupa jest nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, takich jak Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon oraz kanałów marki FilmBox.
Zapraszamy do odkrywania polskiej kinematografii w nowej, odświeżonej odsłonie Kino Polska!